A hónapban Teszteltem a Bluetran Lightninget
, csak egyszer kellett töltenem. Egyszer . Ez körülbelül 40 mérföldnyi utazás után történt (különböző 30 mérföld/órás sebesség alatt). Ez az elektromos robogó soha nem vallott kudarcot meredek dombon felfelé, hidraulikus fékjei fantasztikusak, felfüggesztése pedig varázsszőnyeges utazásra emlékeztet. Ez egy teljesen új világ. Nos, valahogy. Az egyetlen másik robogó, amelyet kipróbáltam, és amely megfelel ennek a teljesítménynek, a MiniMotors Dualtron Victor . Érdekes tény: A Bluetran a MiniMotors új almárkája, tehát gyakorlatilag ugyanaz a cég gyártja. Nagyon ugyanúgy érzik magukat, és mindkettő 2699 dolláros istentelen áron indul. Kipróbáltam a legdrágább verziót (3099 dollár), amely egy LG akkumulátorral rendelkezik, amely nagyobb kapacitással rendelkezik a kiterjesztett hatótávolság érdekében.
Villámsebesség

Bármikor, amikor egy elektromos robogó félelmetes erejéről és hatótávjáról áradozok, azonnal meg kell állapítanom a lelkesedésemet két fő tényező miatt: a súly és… a törvények miatt. Először is, ez a robogó őrült 88 fontot nyom, 15-tel több, mint a Dualtron Victor. Alig igényelt beállítást, de majdnem kidobtam a hátam, amikor kivettem a dobozból. (Javaslom, hogy a dobozt helyezze az oldalára, vegye ki a hungarocellt, és tekerje ki. A szállító sofőrnek is adjon sütit.) Ez a súly mindenre hatással van. Új lakásba költözök, lépcsősorral, és semmiképpen sem fogok rendszeresen fel-le járni ezzel a járművel, szűk lépcsőn. Felejtsd el a tömegközlekedési eszközökre ugrálást arra az esetre, ha esőben találnád magad, vagy ha lemerülne az akkumulátor – hacsak a 88 font felemelése nem tűnik semminek. (Lehajthatja a szárat, és a fedélzetre rögzítheti a „könnyebb” szállítás érdekében.) Aztán vannak helyi sebességtörvények. A Bluetran Lightning akár 47 mérföld/óra sebességre is képes. Nem ajánlom. A legtöbb városban és államban illegális, és túlságosan gyorsan. Alapvetően varázsló vagy a seprűnyélen, kivéve, hogy legalább vannak furcsa italaik és varázslataik a csontok megjavítására vagy újbóli növekedésére . Mint minden autó, ügyeljen arra, hogy kövesse a helyi sebességtörvényeket, és még nagyobb hatótávot kap, mint én. (Leginkább Brooklynban lovagoltam üres utcákon, hogy teszteljem a sebességet, a kezelhetőséget és a fékezést.) Az alapértelmezett beállításokon a Lightning általában túl gyors volt számomra. Az 5040 wattos kétagyú motor olyan erősen indul el, hogy a teste hátradől (még nagyobb ereje van, mint a Victornak). De van megoldás: lépjen be a robogó beállításaiba a kormányon lévő kijelzőn keresztül, és módosíthatja a teljesítményét. 50 százalékkal csökkentettem a teljesítményt, és még mindig gyors volt, de sokkal kezelhetőbb. (Ezek a beállítások a kézikönyvben vannak felsorolva.) Három sebességfokozat van a robogón, és miután módosítottam a beállításokon, az 1-es fokozat gyakorlatilag 15 mérföld/óra körül mozog, ami itt New Yorkban a törvényes határ.
Összefoglaló
Mindent és mindent tartalmaz, amivel látni és hallani szeretné magát az utcákon, a mennydörgő hangos kürttől, amely még a legzavaróbb sofőrt is figyelmezteti, a fedélzeti rikító RGB fények teljes készletéig, amelyek a legtöbb játék PC-t megszégyenítik. . (A színek testreszabhatók a mellékelt távirányítóval!) A bal oldali kormányhoz van egy doboz, amely megfelelő gombokkal rendelkezik, köztük a veszélyjelzők, az irányjelzők és a fényszórók bekapcsolásához. Egyszer le kellett kapcsolnom a fényszórókat, amikor észrevettem, hogy egy szembejövő motoros felemeli a kezét, és elzárta a lámpát. Kár, hogy nem tudod szabályozni a fényerőt. A Lightning minden szempontból túlzás, de lehetetlen tagadni a hasznosságát. Nehéz zsákokat hordtam Goodwillnek szánt ruhákkal ezzel kapcsolatban. Elmentem egy fogorvosi találkozóra Brooklynból Manhattanbe egy 12 mérföldes körúton, és csak 10 százalékát veszítette el az akkumulátor élettartama. Ez a legjobban felépített robogó, amit teszteltem, és a MiniMotors tisztességes kereskedői hálózattal rendelkezik arra az esetre, ha bármilyen probléma felmerülne (plusz, több alkatrészt is vásárolhat a Bluetran webhelyén ). Alig várom, hogy ez a teljesítmény és a hatótávolság kisebb és könnyebb legyen. Nehéz ajánlani a Lightningot minden városi sliccnek – egyszerűen nem városi robogó. Inkább az Apollo City-t mutatom be , amely még mindig meglehetősen nehéz és erős, de sokkal kevésbé intenzív (és olcsóbb). De ha kifejezetten szüksége van egy elektromos robogóra hosszú távú utakhoz, a Lightning olyan nagyszerű, amilyennek jön.
ElőnyökŐrülten erős. Hihetetlen tartomány. Hangos kürt, feltűnő láthatósági lámpák; fényes fényszórók, irányjelzők és hátsó lámpák. Kiváló hidraulikus fékek. Lehajtható a szár. | HátrányokKiábrándítóan nehéz (88 font). A magasabb lovasoknak szükségük lehet szárhosszabbítóra. Lassan töltődik. Drága. |